Referencje

„Bylam juz na szkoleniach rozwoju interpersonalnego u innych trenerow i „trenerow”. W wielu przypadkach byl to dobry wybor, ale niejednokrotnie pieniadze wyrzucone w bloto. Jak np. szkolenie w Szczecinie, gdzie przez 6 godzin uczyli nas jak komunikowac sie z zespolem, a trenerka nie potrafila odpowiedziec na proste pytania.
Tutaj od poczatku mialam wrazenie, ze trener wie do czego zmierza. Dostalam mnostwo solidnych technik i mimo, ze przeczytalam wczesniej kilka ksiazek i spotkalam na swojej drodze kilku dobrych trenerow, to jestem pozytywnie zaskoczona profesjonalizmem i umiejetnosciami. Jesli komus moje zdanie pomoze w wybraniu tych szkolen, to polecam w stu procentach.
Duze pochwaly takze za dobrze przygotowane materialy”

Malgosia W.
koordynator ds. rozwoju sieci mobilnych

„Widzac Kamila w akcji nie mam watpliwosci, ze jest on profesjonalista i osoba o duzym doswiadczeniu. Bardzo podoba mi sie jego umiejetnosc budowania relacji i podejscie do uczestnikow szkolen. Kamil zadba o to, zebys czul sie wygodnie, zajecia prowadzone sa w dobrej atmosferze a najwazniejszy cel to efektywnosc i wymierne wyniki. Oprocz cennej wiedzy zdobylem umiejetnosc wykorzystania narzedzi i zastosowalem je w swoim biznesie. Efekty sa widoczne! Jezeli brakuje Ci pewnych pozytywnych cech jak charyzma, odwaga czy konsekwencja to Kamil pokaze Ci jak stac sie charyzmatycznym, odwaznym i konsekwentnym kiedy tego chcesz.”

Leszek Narloch
Założyciel i Koordynator CashFlow Club, Bydgoszcz  www.cfclub.pl
 

„Najbardziej spodobaly mi sie techniki przestrzenne, bo wczesniej nie zwracalam uwagi, jaki przekazuje ludziom komunikat, a teraz wiem, ze sa gesty, ktorymi osiaga sie wiecej, niz dluga prezentacja. Super ciekawe szkolenie. Polecam.”

Ania Biernacka
specjalista dzialu HR, Warszawa

„Co mi sie podobalo na szkoleniu?
Po pierwsze to, ze zostalem potraktowany na miare mojego doswiadczenia i umiejetnosci. Zaskoczyly mnie umiejetnosci i wiedza trenerow oraz niesamowita umiejetnosc przekonywania i argumentacji, jakiej tez ucza. Poza tym z doswiadczenia moge stwierdzic, ze to dobre szkolenie za dobra cene. To wystarczy… a kto nie wierzy jego strata.” 

Piotr Krause
dyrektor sprzedazy w firmie br. medycznej, Warszawa
Shopping Cart