Publikacje

Zapisz się do Klubu Akademii Perswazji poprzez Facebook, uzyskaj dostęp i pobierz ciekawe artykuły. Pełen dostęp do publikacji także dla uczestników szkoleń i w ramach pakietów promocyjnych.

PERSWAZJA W SPRZEDAŻY

W jaki sposób ludzie podejmują decyzje?
Dlaczego niektóre zachowania przynoszą chciane lub niechciane efekty? Jak działają reguły psychologii społecznej, jak można wykorzystywać je w procesie perswazji, przekonywania, nakłaniania do zakupu i jak stać się mistrzem niezauważalnego wywierania wpływu na innych? 

Magazyn SZEF SPRZEDAŻY | nr 4 /2012

ZARZĄDZANIE CZASEM PRACY

Złe zarządzanie czasem pracowników oraz niezważanie na konsekwencje z tego wynikające, jest niczym innym jak sytuacją, w której osoba zarządzająca zespołem, godzi się na tzw. efekt motyla.
Czas to pieniądz, a pieniądz to kolejne możliwości dla firmy.
Jeżeli więc nie zadbasz o efektywność wykorzystywanego czasu…

Magazyn SZEF SPRZEDAŻY | nr 5 /2013 

SOCJOTECHNIKI W PIGUŁCE

Ponad  15  lat  pracy  naukowej  nad  procesami  za chowań  ludzi Robert  B.  Cialdini  przedstawił  w  książce  ”Wywieranie  wpływu  na ludzi”.
Tej  książki praktycznie  nie  trzeba  nie  trzeba  przedstawiać, ponieważ  jest  absolutnym  bestsellerem  w  USA,  Polsce  i  wielu innych  krajach.
Kompendium  wiedzy i najistotniejsze  informacje,  przykłady oraz podsumowanie socjotechnik.

SLEIGHT OF MOUTH

Ponad  15  lat  pracy  naukowej  nad  procesami  za chowań  ludzi Robert  B.  Cialdini  przedstawił  w  książce  ”Wywieranie  wpływu  na ludzi”.
Tej  książki praktycznie  nie  trzeba  nie  trzeba  przedstawiać, ponieważ  jest  absolutnym  bestsellerem  w  USA,  Polsce  i  wielu innych  krajach.
Kompendium  wiedzy i najistotniejsze  informacje,  przykłady oraz podsumowanie socjotechnik.

NEGOCJACJE - 7 Sztuczek i Błędów

Negocjowanie to maska, którą zakładamy podczas ustalania tego, co dla nas istotne. Czasami jesteśmy jak wilk w owczej skórze, a czasami stajemy się owcami… które stają się wilkami. Niezależnie od charakteru, osobowości czy stylu, jaki przyjmujemy, albo wyznaczonego celu, dobrzy negocjatorzy są osobami, z którymi warto robić interesy, gdy… 

Magazyn SZEF SPRZEDAŻY | nr 6 /2013

Kolejne artykuły w przygotowaniu i reedycji:

Zasady wynagradzania i systemy premiowe w działach handlowych
Zespół Gwiazd – czyli cała prawda o tych co sprzedają piasek na pustyni.
Autorytet w Kryzysie – czyli jak budować zaufanie i lojalność zespołu.
Strategia Walta Disneya – alternatywa dla burzy mózgów.
Strategia Błękitnych Oceanów

Cold-Reading. W jaki sposób „czytać w myślach”?
Prosta i skuteczna zasada konstruktywnej krytyki.
Rola Lidera w zespole.
Jak agrumentować cenę?
Kolejne 3 minuty dla Twojej skuteczności.
10 popularnych błędów myślenia.
Joy of life. (vol.1)
Pięć Zasad Mistrza.
Strategia Błękitnego Oceanu.
Jak sprawić aby konkurencja stała się nieistotna?
Pytania. Te złe i te dobre.
Czy rozum przeszkadza w nauce?
Słowa posttransowe. W jaki sposób usypiać uwagę?
Strategia sukcesu, Strategia Vonneguta.
Jak wpływać na postrzeganie rzeczywistości?
Sex, kłamstwa i władza, którą kochają kobiety.
10 błędów jakie popełniają firmy wobec swoich klientów.

Shopping Cart